Главная » Доска объявлений (11) |
Նորություններ համալսարանից
[7]
ՀՊՃՀ
|
Մեր մասնագիտությունը
[4]
ստանդարտացում սերտիֆիկացում չափագիտություն
|
) Ընդամենը Ընդունված և պետական գրանցում ստացած ազգային ստանդարտների քանակը 97 այդ թվում` ՀՀ ստանդարտներ 12 միջպետական ստանդարտներ 56 միջազգային ստանդարտներ 29 Պետական գրանցում ստացած տեխնիկական պայմանների քանակը 383 Թողարկված տեղեկատվական նյութերի քանակը 11 28.2. Սերտիֆիկացում: 2009թ. տրվել է համապատասխանության 4959 սերտիֆիկատ, մերժվել է արտադրանքի սերտիֆիկացման 7 հայտ: Սերտիֆիկացման հիմնական ցուցանիշները, 2009թ. (միավոր) Ընդամենը Տրված համապատասխանության սերտիֆիկատների քանակը 4959 այդ թվում` ներմուծվող արտադրանքի համար 3502 արտահանվող արտադրանքի համար 46 ՀՀ-ում արտադրվող սերիական արտադրանքի համար 1411 Արտադրանքի սերտիֆիկացման մերժված հայտերի քանակը 7 որից` արտադրանքի անհամապատասխանության պատճառով 5 28.3. Հավատարմագրում: 2009թ. ՀՀ տարածքում հավատարմագրվել է սերտիֆիկացման 6 մարմին և 24 լաբորատորիա: 28.4. Անորակության պատճառով չսերտիֆիկացված արտադրանք: 2009թ. անորակության պատճառով չեն սերտիֆիկացվել հանրապետություն ներմուծված արտադրանքի մի շարք տեսակներ: Անորակության պատճառով չսերտիֆիկացված արտադրանքի բաշխվածությունն ըստ երկրների, 2009թ. Երկիրը Արտադրանքի անվանումը Ընդամենը կերակրի աղ յոդացված 15000 կգ դիզելային վառելիք 48550 կգ Իրանի Իսլամական Հանրապետություն տրանսֆորմատորային յուղ 220 կգ Ռուսաստանի Դաշնություն սարքավորումների յուղ 180 կգ Ֆրանսիա, Իտալիա կոսմետիկական արտադրանք … ԱՄՆ, Կանադա ալրային հրուշակեղեն 5063 կգ տոմատի մածուկ 411.8 կգ ԱՄՆ բանջարենեղի պահածո 915.7 կգ կանաչ լոբու պահածո 423.3 կգ Մարոկկո սարդինայի պահածո 411.8 կգ բուսական յուղ 1030 լ Բուլղարիա մակարոնեղեն 1030 կգ |
MERCURY 200 ՄԻԱՖԱԶ ԲԱԶՄԱՍԱԿԱԳՆԱՅԻՆ ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԲԱԶՄԱՖՈՒՆԿՑԻՈՆԱԼ ԷԼԵԿՏՐԱՀԱՇՎԻՉ Արժեքը 28.000 Հաշվիչը նախատեսված է միաֆազ փոփոխական հոսանքի շղթայում ակտիվ էներգիայի հաշվարկի համար, այն աշխատում է ինչպես անկախ, այնպես էլ էլեկտրաէներգիայի հաշվառման ավտոմատ համակարգի կազմում: MERCURY 200 հաշվիչն ապահովում է. • ակտիվ էլեկտրաէներգիայի չափում, • բազմասակագնային ռեժիմում էլեկտրաէներգիայի հաշվառք, • ժամացույցի ավտոմատ անցում ամառային/ձմեռային ժամային գրաֆիկի, • ակտիվ էներգիայի ակնթարթային հզորության հաշվարկ և տրված ժամանակահատվածի համար միջինացում, • չափումների արդյունքների հաղորդում թվային և իմպուլսային ինտերֆեյսներով, • տեղեկատվության արտապատկերում հեղուկ բյուրեղային ցուցանակի վրա: 1. Ճշտության դասը 1 2. Նոմինալ լարումը` Վ 220 3. Նոմինալ հոսանքը` Ա 5 4. Առավելագույն հոսանքը` Ա 50 5. Ցանցի հաճախականությունը` Հց 50 6. Զգայնությունը` Վտ 5.5 7. Սակագների քանակը 4 8. Թվային ինտերֆեյս CAN 9. Աշխատանքային ջերմային տիրույթը -40/+55oC 10. Եզրաչափերը` մմ 156x138x60 11. Կշիռը` կգ 0.6 12. Միջստուգաչափման տիրույթը` տարի 5 13. Երաշխիքային ժամկետը` տարի 3 14. Ծառայության ժամկետը` տարի 30 |
Համաձայն ,,Համապատասխանության գնահատման մասին,, ՀՀ օրենքի Հայաստանի Հանրապետությունում ծառայությունների սերտիֆիկացումն իրականացվում է պարտադիր (հանրային սննդի ծառայություններ) կամ կամավոր հիմունքներով։ Եթե Ձեր կազմակերպության կողմից մատուցվող ծառայությունները ենթակա չեն պարտադիր սերտիֆիկացման, ապա դրանց կամավոր սերտիֆիկացումը շատ արդիականկլինի ներկա շուկայական հարաբերություններում։ Համապատասխանության սերտիֆիկատն անհրաժեշտ է Ձեր կողմից մատուցվող ծառայության որակի հավաստման համար։ Ծառայությունների սերտիֆիկացման նպատակն է`
Ծառայությունների սերտիֆիկացումը - հիմնական միջոցն է շուկայական հարաբերությունների ժամանակ, որը երաշխավորում է մատուցվող ծառայության որակը նորմատիվ փաստաթղթերի պահանջներին։ Սերտիֆիկատի առկայությունն օգնում է սպառողներին ճիշտ ընտրություն կատարել ծառայություն մատուցողների միջև, քանի որ սերտիֆիկատի առկայությունը դա որակի երաշխիք է։ Ստանդարտների ազգային ինստիտուտ ՓԲ ընկերությունը որպես ծառայությունների սերտիֆիկացման մարմին հավատարմագրված է 1998 թվականից։ Վերջին անգամ հավատարմագրվել է 2009 թվականի դեկտեմբերի 28-ին, հավատարմագրման վկայագիր N AST-001. M-0003-2009, նույնականացման նշագիրը` B 01, ուժի մեջ է մինչև 2010 թվականի դեկտեմբերի 28-ը։ Ծառայությունների սերտիֆիկացման ընթացակարգերը սահմանող ստանդարտը` ՀՍՏ 5.9 ,,Համապատասխանության հավաստման համակարգ.Ծառայությունների սերտիֆիկացում,,։
Մեր հայտատուները մեզ համար առաջին հերթին գործընկերներ են։
Ստանդարտների ազգային ինստիտուտն իր համագործակցությունը հայտատուների հետ կառուցում է փոխշահավետ հիմքերի վրա։ Մենք բարձր ենք գնահատում հայտատուների վստահությունը, որը նրանք ցուցաբերում են մեր կազմակերպության նկատմամբ։
Մեր առավելությունները`
Արդյունքում `
Մեր աշխատանքը տարբերվում է բարձր կազմակերպվածությամբ, կատարման որակով և օպերատիվությամբ։
Մենք հավատարմագրված ենք նաև որպես հանրային սննդի ոլորտի սերտիֆիկացման մարմին, սերտիֆիկացնելով`
Ստանդարտների ազգային ինստիտուտ ՓԲ ընկերության կազմում գործում են հավատարմագրված , նորագույն սարքավորումներով հագեցած փորձարկման լաբորատորիաներ և ուսումնական կենտրոն, որտեղ կազմակերպվող դասընթացներին , Ձեր ցանկության դեպքում, կարող եք մասնակցել նաև Դուք։ Մեր աշխատաոճն է` անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր հայտատուի հանդեպ` անկախ Ձեր մատուցած ծառայության ծավալից։ Մենք պատրաստ ենք աջակցել Ձեր կազմակերպության ստեղծման աշխատանքների կազմակերպմանը, նաև տրամադրում ենք խորհրդատվություն սարքավորումների տեղաբաշխման, տեխնոլոգիական ,,հոսքերի,, ճիշտ իրականացման ուղղությամբ։ Կարող ենք օգնել ճաշացուցակի, տեխնոլոգիական քարտերի ճիշտ կազմման և այլնի հարցերում։
|
Ստանդարտացման, չափումների միասնականության ապահովման և համապատասխանության գնահատման ոլորտների պետական կանոնակարգումը նպատակաուղղված է սույն ոլորտների իրավական դաշտի ձևավորմանը, որը կոչված է ապահովելու.
ՀՀ կառավարության 2002թ. դեկտեմբերի 19-ի N 2042-Ն որոշմամբ ՀՀ կառավարությանն առընթեր ստանդարտացման, չափագիտության և սերտիֆիկացման վարչությունը վերակազմավորվեց` միանալով ՀՀ առևտրի և տնտեսական զարգացման նախարարությանը, որի արդյունքում ստեղծվեցին
|
ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆԸ ՁԳՏՈՒՄ Է ԴԱՌՆԱԼ
հաստատություն, որի մուտքը և կրթական ռեսուրսները մատչելի են սովորողների ամենատարբեր սոցիալական և տարիքային խմբերին, տեղացիներին և արտասահմանցիներին,
հաստատություն, որը հարմարունակ է միջավայրի փոփոխություններին, արագ և համարժեք է արձագանքում հասարակության և տնտեսության փոփոխվող կարիքներին, աշխատուժի շուկայի պահանջարկին, հաստատություն, որն էական դերակատարություն ունի տնտեսական զարգացման և տեխնոլոգիական նորաստեղծային ազգային և տարածաշրջանային ծրագրերում, հաստատություն, որն ուսանողներին պատրաստում է լիարժեք կարիերայի, մասնագիտական առաջընթացի, նորաստեղծության և ղեկավար դերի համար, հաստատություն, որն ապահովում է առաջնակարգ կրթություն՝ տեսության և պրակտիկայի համակցման, ընդհանուր կրթության ամուր հիմքի ստեղծման և ուսումնական գործընթացում դասախոսների ու ուսանողների արդյունավետ համագործակցության միջոցով, հաստատություն, որտեղ ժամանակակից
ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաները ինտեգրված են կրթական և հետազոտական
գործընթացներին` ապահովելով ուսուցման և հետազոտությունների բարձր
արդյունավետություն, հաստատություն, որը նախաձեռնող է
և ձեռներեց արտաքին միջավայրի հետ իր փոխհարաբերություններում, ունակ
ապահովելու ֆինանսական կայունություն և ամուր սոցիալական երաշխիքներ բոլոր
աշխատողների համար,
հաստատություն, որն առաջնորդվում է գլոբալ հեռանկարով` ուղենիշ ունենալով
իր գիտակրթական համակարգի միջազգայնացումն ու եվրոպական ինտեգրացումը:
|
Հայաստանի Հանրապետության տեխնոլոգիական կրթության անվիճարկելի առաջատար, ավելի քան յոթ տասնյակ տարիների փառահեղ պատմություն ունեցող Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարանը (պոլիտեխնիկ), 3 տարածաշրջանային մասնաճյուղերով, երկու տասնյակին հասնող ֆակուլտետներով և բազմաթիվ մասնագիտական ու ընդհանուր կրթական ամբիոններով հանդերձ, այսօր արժանի հեղինակություն է վայելում ոչ միայն մեր երկրում, այլ նրա սահմաններից դուրս և աչքի ընկնում իր բարձր վարկանիշով: Անցած տասնամյակների ժամանակահատվածում 100 հազարը վաղուց գերազանցած մեր շրջանավարտների ստվար բանակը իր արժանի ներդրումն է ունեցել մեր երկրի կյանքում, մշտապես պահպանելով իր առանձնակի տեղն ու դերակատարությունը: Ճարտարագիտական հմուտ կադրերի դարբնոց, Պոլիտեխնիկը, միշտ հավատարիմ է մնացել իր վսեմ ու պատասխանատու առաքելությանը` - հանրապետության տնտեսության կարիքներին և լայն հասարակության
պահանջմունքներին համահունչ իրականացրել կրթահետազոտական ծրագրեր և
մատուցել դրանց առնչվող բազմաբնույթ ծառայություններ, Վերը թվարկվածի իրականացման դժվարին ճանապարհին մեր հաստատությունը միշտ էլ հավատարիմ է մնացել Պոլիտեխնիկի այն արժեքներին ու լավագույն ավանդույթներին, որոնք տասնամյակների ընթացքում ձևավորվել են պրոֆեսորադասախոսական կազմի, աշխատակիցների ու ուսանողների տարբեր սերունդների կողմից: Պոլիտեխնիկցին միշտ էլ աչքի է ընկել ոչ միայն բարձր պրոֆեսիոնալիզմով, այլև հայրենասիրությամբ, լայն մտահորիզոնով, պատասխանատու որոշումներ ընդունելու յուրօրինակ ձիրքով և արագ կողմնորոշվելու ունակությամբ և այս առումով շատ բնական է ու տրամաբանական այն, որ պոլիտեխնիկցի պետական-քաղաքական գործիչների մի ստվար խումբ նվիրվածությամբ ու պատվով ծառայել ու շարունակում է ծառայել մեր ժողովրդին ու պետությանը: Վերջին 15 տարիները մեր համալսարանի կենսագրության կառուցվածքային ու լայնամասշտաբ ծրագրային փոփոխությունների, փնտրտուքի ու հիմնականում ձեռքբերումների տարիներ էին: Մենք հավակնոտ հիմնավորված քայլերով ձգտում ենք դառնալ իրավահավասար անդամն Եվրոպական բարձրագույն կրթատարածքի և ապահովել միջազգային չափանիշներին հարիր բարձրագույն տեխնոլոգիական կրթություն: Հայոց անկախ պետականության կերտման ներկա ոչ այնքան դյուրին փուլում մենք ունենք ծանրակշիռ ասելիք ու անելիք և ինչպես միշտ` մեզանից պահանջում և կշարունակեն պահանջել բծախնդրությամբ ու հավատով, քանզի մենք ունակ, կարող ու բռունցքված ուժ ենք: Այս լավատեսությունը թող երբեք չլքի մեզ և նեցուկ լինի բոլոր պոլիտեխնիկցիներին` աշխարհի որ ծայրերում նրանք գտնվելիս լինեն: |
Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարանն իրավաժառանգորդն է Երևանի պոլիտեխնիկական ինստիտուտի, որը հիմնադրվել է 1933թ.` ունենալով ընդամենը 2 ֆակուլտետ և 107 ուսանող: Ինստիտուտն աճել է Հայաստանի ինդուստրացման տեմպերին համընթաց և 1980-1985 թթ. հասել իր զարգացման գագաթնակետին՝ ունենալով շուրջ 25000 ուսանողներ և 66-ից ավելի մասնագիտություններ, դառնալով Հայաստանի խոշորագույն բարձրագույն ուսումնական հաստատությունը և Խորհրդային Միության առաջատար ինժեներական դպրոցներից մեկը: Երևանի պոլիտեխնիկական ինստիտուտը 1991թ. նոյեմբերի 29-ին վերակազմակերպվեց և վերանվանվեց «Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարան (ՀՊՃՀ)»: ՀՀ կառավարության որոշմամբ 2005թ. Համալսարանին վերադարձվեց նրա ավանդական «Պոլիտեխնիկ» անունը: ՀՊՃՀ կենտրոնական կրթահամալիրը գտնվում է Երևանում, իսկ մասնաճյուղային կրթահամալիրները՝ Գյումրիում, Վանաձորում և Կապանում: Կրթահամալիրների կազմում գործում են բաժանմունքներ, դեպարտամենտներ և ամբիոններ: ՀՊՃՀ կառավարման մարմիններն են Համալսարանի Խորհուրդը, Գիտական խորհուրդը, Ռեկտորատը, Ուսանողական խորհուրդը: Համալսարանն իրականացնում է միջին, բարձրագույն և հետբուհական
մասնագիտական կրթության 4 հիմնական կրթական ծրագրեր՝ կրտսեր ճարտարագետի,
բակալավրի, մագիստրոսի և հետազոտողի որակավորման աստիճանների շնորհումով:
Բացի նշված հիմնական ծրագրերից, Համալսարանն առաջարկում է նաև լրացուցիչ
կրթական ծրագրեր՝ շարունակական կրթության իր կառույցների միջոցով:
Համալսարանի մասնագիտացման տիրույթն ընդգրկում է ճարտարագիտության և
տեխնոլոգիաների բոլոր հիմնական ճյուղերը, որոնք ներկայացված են
ճարտարագիտական, ճարտարագիտատնտեսագիտական պրոֆիլի բակալավրական 36 և
մագիստրոսական 32 մասնագիտություններով: Հիմնական կրթական ծրագրերով Համալսարանում այսօր սովորում են ավելի քան 10 հազար ուսանողներ, մագիստրանտներ և ասպիրանտներ: ՀՊՃՀ հայերեն և անգլերեն լեզուներով ուսում են ստանում շուրջ 400 արտասահմանցի ուսանողներ: Համալսարանի 1000-ից ավելի հիմնական դասախոսական կազմի մեծամասնությունն ունի գիտական աստիճաններ: Համալսարանն իր զարգացած գիտահետազոտական համակարգով իրավամբ համարվում է տեխնիկական գիտությունների առաջատար կենտրոն: Համալսարանն առաջատար դերակատարություն ունի Հայաստանում ընթացող բարձրագույն կրթության բարեփոխումների գործընթացում: ՀՊՃՀ-ն առաջինն էր Հանրապետությունում, որ ներդրեց բարձրագույն կրթության երկաստիճան, ապա` եռաստիճան համակարգերը, իսկ այսօր հաջողությամբ փորձարկում է կրեդիտների կուտակման և փոխանցման Եվրոպական ECTS համակարգը` Բոլոնիայի գործընթացի զարգացումներին համահունչ: Վերջին տասնամյակում Համալսարանը ձևավորել է միջազգային համագործակցության լայն ցանց, որն ընդգրկում է աշխարհի բազմաթիվ առաջատար համալսարաններ և գիտական կենտրոններ: Համալսարանն անդամակցում է Եվրոպական համալսարանների ասոցիացիային, ներգրավված է Եվրոպական և միջազգային այլ կրթական և գիտական բազմաթիվ ծրագրերում: |
Համալսարանը բաղկացած է կենտրոնական և մասնաճյուղ-կրթահամալիրներից, ֆակուլտետներից, ամբիոններից և բաժանմունքներից: Կրթահամալիրները` ՀՊՃՀ տարածաշրջանային կառուցվածքային ստորաբաժանումները, ստեղծվել են՝ հաշվի առնելով ՀՀ տվյալ տարածաշրջանի՝ ճարտարագիտական և ճարտարագիտատնտեսագիտական որակավորմամբ մասնագետների պահանջարկը: Ֆակուլտետները` համալսարանի կառուցվածքային ուսումնական հիմնական ստորաբաժանումները, իրականացնում են ուսումնական և գիտահետազոտական գործընթացները: Ֆակուլտետների կազմում ընդգրկված են ամբիոններ, լաբորատորիաներ և ուսումնական ու գիտական այլ օղակներ: Ամբիոնները` ֆակուլտետների հիմնական ուսումնագիտական ստորաբաժանումները, իրականացնում են որոշակի մասնագիտության, մասնագիտացման մեկ կամ մի քանի դասընթացների ուսուցում և համապատասխան մեթոդական ու հետազոտական աշխատանքներ: |
Օրերս
Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարանի (Պոլիտեխնիկ) ռեկտոր Ո.
Մարուխյանի անունով նամակ է ստացվել համալսարանի գործընկեր Ռուսաստանի
Դաշնության Բաումանի անվան Մոսկվայի պետական տեխնիկական համալսարանի
(ՄՊՏՀ) ռեկտոր, ՌԴ Գիտությունների ակադեմիայի ակադեմիկոս, ԱՊՀ երկրների
Տեխնիկական համալսարանների ասոցիացիայի նախագահ Իգոր Ֆյոդորովից, որում, ի
հավելումն ՀՊՃՀ-ին և ողջ պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմին ուղղված
ամանորյա շնորհավորանքների, պ-ն Ֆյոդորովն իր գոհունակությունն է հայտնում
ռեկտորին ընդհանուր տեխնիկական կրթությանն ու գիտությանը վերաբերող
հարցերում համալսարանի ցուցաբերած ակտիվության համար` ի նպաստ Տեխնիկական
համալսարանների ասոցիացիայի և ՄՊՏՀ-ի հետ համագործակցության բարեհաջող
զարգացման: Նամակում, մասնավորապես, նշված է. «…հույս եմ
հայտնում, որ 2010թ. համալսարանական մեր ասոցիացիան հաջողությամբ
կհաղթահարի բարձրագույն մասնագիտական կրթության բարեփոխումների ճանապարհին
կանգնած բոլոր խոչընդոտները` պահպանելով և, միաժամանակ, շարունակելով
ազգային կրթական համակարգերի լավ ավանդույթները»: |